perjantai 9. tammikuuta 2015

Happy New Year!

Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille! :)

Tiedän, taas on aikaa vierähtänyt, ja ihan liikaa.. Aika samoilla meiningeillä mennään, kun edellistäkin blogitekstiä kirjoittaessani. Nyt kuitenkin ehkä vielä astetta aktiivisemmin. Tällä hetkellä koitetaan pikkuisen taas kiristellä, taas kalorilaskuria apuna käyttäen ja käytännössä syöden mitä mieli tekee makrojen puitteissa.. Ehdoton en silti ole minkään asian suhteen edelleenkään. Olen siis pysynyt erossa "kaikki tai ei mitään" -minästäni :D Kuitenkin jonkun projektin ollessa päällä se alkaa yleensä aina mennä pikku hiljaa siihen "kaikki mulle heti nyt" -moodiin, kun koko ajan haluaa suorittaa enemmän, ja paremmin. Yritetään nyt kuitenkin toistaiseksi pysyä suht rennolla linjalla vielä :) Päätavoitteenihan oli se, että pyritään välttämään ne suuret takapakit, ja siinä olen kyllä onnistunut.




Tämän kuvan nappasin hetki sitten, kun olin lähdossä lenkille, niin kun kuvasta näkyy. Ja siksi, koska mulla oli niin kertakaikkisen hyvä fiilis tuolloin! Yleensä teen lenkit aamuaerobisina tyhjällä vatsalla, koska tuntuu että juoksu luistaa silloin paremmin. (+ tehokkaampi rasvanpoltto (?) josta nyt on monia mielipiteitä, toimii sitten oikeasti tai ei..) Tässä kello oli kuitenkin jotain 19-20 välillä, kun sain pistoksen että hitto, nyt olis niin kiva lähteä lenkille! Vähän kyllä pelkäsin miten käy, kun aika herkästi alkaa aina mahaa pistää jos syömisestä ei ole kulunut tarpeeksi aikaa.. Siksi siis myös suosin noita tyhjällä vatsalla tehtyjä juoksulenkkejä. Tuona päivänä olin vielä vetänyt vähän ennen kuvan ottoa napaani jädeä.. :'D Senkin takia olin jotenkin niin iloinen, että mulle ihan itsestään iski vaan lenkkifiilis vaikka tarkoituksena oli pitää löhöpäivä. Tein vaan kaiken mikä milloinkin tuntui hyvältä, enkä potenut morkkista mistään. Tuolloin huomasin juuri sen asian, että ehkä "kaikki tai ei mitään" -minäni alkaa karista :) Tässä puhun "kaikki tai ei mitään" -luonteesta huonoon sävyyn, sillä viime aikoina tuo "kaikki" on ollut mulle kauheeta suorittamista ja ehkä vähän ikävää pakkopullaa. Ja "ei mitään".. No, jokainen voi itse päätellä miksi sekään ei ole tuottanut kamalasti mielihyvää :D

Mutta hittolainen, eihän tuo lenkki tuntunutkaan sitten missään! Liian pahalta siis.. :) Juoksu luisti ihan älyttömän hyvin eikä tuntunut yhtään raskaalta. Ihmetyin itsekin, sillä olin päättänyt, että jos rupeaa tuntumaan liian raskaalta niin sitten välillä kävellään. Kyseessä kun oli tällainen ylimääräinen extemporé lenkki :) Välillä kannattaa kyllä kokeilla uusia juttuja ja jälleen KUUNNELLA SITÄ KROPPAA! Tuo päivä on siksi jäänyt niin hyvin mieleen :) ps. kuvassa myös tuliterät juoksukengät <3 Niilläkin siis osuutta asiaan varmasti, luistaa kyllä ihan eri tavalla kun on kunnon joustot!

Mulla kun nyt ei ole tänne kauheasti mitään kondiskuvia ropissut, niin laitanpa tähän yhden pullistelukuvan kesältä :D Toivottavasti ei ainakaan kauheasti olla takapakkia menty..




Kunhan saisi nuo lädet kuorittua tuosta päältä vielä pois, niin tulis vähän paremmin selkeyttä! :) Ne iänikuiset lädet.... c(:

Että kyllä täällä enemmän tai vähemmän mukana pysytään, vaikka blogi onkin tässä pitänyt vähän hiljaiseloa :) Yritän kovasti kyllä tsempata nyt tämän asian kanssa..

Sen voin sanoa, että nyt jos koskaan olen sitä mieltä että UUSI VUOSI - UUDET KUJEET! ;)

Parasta alkanutta vuotta meille kaikille <3


2 kommenttia: